.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:
اتاق اصناف ساری نماینده اصناف مازندران است
اتاق اصناف ساری نماینده اصناف مازندران است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، با تاکید بر اینکه اصناف باید در صندوق توسعه ملی دیده شود، گفت: اتاق اصناف ساری نماینده اصناف مازندران است

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز مازندران، محمد محمد پور عمران امروز در اجلاسیه ماهانه اتاق اصناف مرکز استان در سالن جلسات اتاق اصناف، اظهار داشت: دولت با استفاده از سیاست های تشویقی در واحدهای تولیدی انگیزه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اصناف در همه عرصه ها پیشگام است، گفت: متاسفانه حق اصناف مرکز استان به درستی ادا نشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خطاب به اعضای هئیت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی، گفت: شما را پیشانی اصناف مازندران می دانیم و اتاق اصناف ساری نماینده همه اصناف مازندران است.

محمدپور با بیان اینکه اصناف مرکز استان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است، افزود: برای رساندن اصناف ساری به جایگاه واقعی نیازمند تلاش و کوشش بیشتری است.

وی با اعلام اینکه  اصناف و بازاریان نقش برجسته ای در رشد و توسعه اقتصاد کشور دارند، تصریح کرد: متاسفانه در بسیاری از حوزه ها نقش اصناف کمرنگ دیده می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با تاکید بر اینکه اصناف باید در صندوق توسعه ملی دیده شود، گفت:  با تخصیص تسهیلات کافی  می توان در جهت اشتغال جوانان جویای کار در اصناف مازندران گامی اساسی برداشته شود.

محمدپور عمران به طرح برخورد با واحدهای فاقد پروانه صنفی در استان اشاره کرد و گفت: با بسیاری از گردن کشان که در حوزه بازار و اصناف حضور دارند و به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند در مقابل آنان با همکاری اتحادیه ها و اتاق اصناف ایستادگی خواهیم کرد و با قاطعیت برخورد می کنیم.

وی از شناسایی 140 واحد متخلف مشاور املاک در شهر چمستان نور خبر داد و گفت: با همکاری اتحادیه های صنفی 63 واحد مشاور املاک متخلف در چمستان پلمپ شدند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.